Martini blog

23 mai 2006

Hakkab looma

Täna mässasin koos väga abivalmi ja toreda Erikuga disainist, oma portfolio valmimise nimel. Enam-vähem. Kaks eksemplari said õhtuks prinditud ja formaati lõigatud. Ühe köitsin koledasti kammköitesse, teise üritan tulevikus kenasti neetida.(Siinkohal ei viitsi pikalt seletada kuidas ja mis täpselt, kui valmis needitud siis paen siia pildi) Näitasin siin-seal juba inimestele ka. Tundub, et on arusaadav ja annab edasi seda mida vaja. Homme viin kooli ülevaatamisele ja 31'sel lähen kaitsma. Kaitsmine on Von Krahlis aga ma ei tea kas ka avalik. Vist ikka avalik niiet kel midagi paremat teha ei ole võib vaatama tulla. Kellaaegu ei oska veel öelda.
Kahest esteetika esseest üks on valmis, halb ja mitte minulik, teist hakkan kohe kirjutama. Õigemini teisest on ka osa valmis aga see sai juba ammu tehtud ja nüüd tuleb lõpp külge pookida, mis võib raskeks kujuneda.
Ja veel tekkis küsimus, et millal see kõrgem tarkus mulle siis peale tuleb? Kas siis kui portfolio kaitstud ja kõik tehtud on või siis kui paber millalgi jaanipäeva paiku kätte antakse? Kuidas teil oli?

9 Comments:

  • mul tuleb minu teada koos paberiga, samuti jaanipäeva paiku

    By Anonymous Anonüümne, at 10:56 AM  

  • mul ei tulnudki. Kui paber käes, siis sai selgeks, et viimanegi tarkus kadunud:)

    By Anonymous Anonüümne, at 12:47 PM  

  • Minul tuli siis kui kaitstud oli. Võigemini siis, kui kaante vahel oli.


    Alles aastate pärast mõistsin, et kõige targem olin ma 13 aastasena: Puhas analüütika, eimingit segavat kogemust.

    By Blogger irve, at 4:28 PM  

  • kuna minul on töö kaante vahel, aga veel viimane eksam täna teha (ühe tegin üleeile), siis minu tarkus peaks tulema kõige varem kaitsmisel. aga ametlikult ikkagi ju aktusel, saan pidulikult koos teistega targaks :)

    aga samas pole muret - juulis üritan uuesti lolliks minna ;)

    By Anonymous Anonüümne, at 7:48 AM  

  • mina sain targaks peale kaitsmist. õigemini ei saanud targaks, vaid nägin tarkust eemalt. nüüd, magistrantuuris, vaikselt rühin sinna poole. pole eriti lähemale jõudnud veel.

    By Blogger tank, at 11:31 AM  

  • Ma loodan lõpuks kah magistrantuuri peale :)

    KUI muidugi varem tarka tunnet peale ei tule.

    By Blogger Martin, at 12:04 PM  

  • no ma ei tea, mina näiteks olin juba enne lõpetamist sitaks tark. paberiga sain veel targemaks ja no praegu ei anna enam mõõta.

    By Anonymous Anonüümne, at 3:52 PM  

  • Siiamaani ootan...

    By Anonymous Anonüümne, at 7:04 PM  

  • Mina sain 11. klassi keskel. Tegelt ka. Siis polnud enam tundi vaja jälgida ja võis malet mängida.

    By Anonymous Anonüümne, at 2:15 PM  

Postita kommentaar

<< Home