Martini blog

09 märts 2006

Mida ei kirjuta

Ammu juba tahan teile kirjutada heraldikast seoses ühe raamatuga aga mul on tunne, et see vajab rohkem aega ja viitsimist ja taustainfo uurimist kui ma tahan hetkel välja käia.
Seniks lisasin blogid mida loen linke juurde.
Tüütas ära juba mööda erinevaid lehti edasi rügamine, et kõik loetud saaks. Nüüd kohe vaeva vähem. Kõik ilmselt ei meenunud, ei tasu seepärast kohe solvuda, küll saab lisatud.

Enesepaljastus.
Mulle meeldib Sinead O'Connori pisarakiskumislugu, kus mitte miski ei kannata Sinuga võrdlust.

Ootame Püfflit.

10 Comments:

  • Martin, tee veel sellise sisuga postitusi! Vaata - nii leiad endale rohkelt uusi sõpru.

    By Anonymous Anonüümne, at 9:49 AM  

  • Need juba vanad sõbrad. Miltoni kaksikutega käisin koos lasteaias ja White Meat on Black Street on tegelikult üks mu lemmikbände.

    By Blogger Martin, at 11:49 AM  

  • Kus ikka näkkab! Palun ütle minu poolt Sugar Mamasele edasi, et viimane pidu oli vinge ja tehku veel selliseid.

    By Anonymous Anonüümne, at 9:30 AM  

  • Oh tont, Martin, ma nüüd su lehel hakkangi käima. Minu lemmikud on Simpsoni kaksikud, sul?

    By Anonymous Anonüümne, at 10:05 AM  

  • Kuulge ilmselgelt larparitega tegu "PVCandLATEX", "black attack" (eriti kuri spell), "hell fire sex" (igaüks võib seda vaid ette kujutada, millega tegu) jne... ärge nüüd siis norige, kui teisel on mingi hobi.

    By Anonymous Anonüümne, at 10:54 AM  

  • Tundub, et Tähekas hakkab tõele jälile jõudma - kes see XXX casting muud saab olla, kui Tundmatu Spelli Manaja, ilmselgelt Suur Võlur. Ning Trixie (Teen) ja Whorgies on arvatavasti rahustite pundist (Xymelini ja Nycomedi seltskond).

    Samas, Pimp4aDay on kindlasti mõni tuttav kurikuulsast PIMP-pidude seeriast, nime järgi otsustades kestavad need tal vähemalt neli päeva!

    By Anonymous Anonüümne, at 12:26 PM  

  • poisid. mul on väga kahju, aga...


    te räägite spämmiga.

    By Anonymous Anonüümne, at 2:14 PM  

  • Spämmiga? Nalja teed või? Ma seda larbi värki ei usu eriti, aga tead, sihuke spämm rokib! Ma ei saa enam töödki teha...

    Kuigi Xymelin-Nycomed ja need ülejäänud Taavil väga veenev argument :D:D

    By Anonymous Anonüümne, at 11:03 AM  

  • Ellu, ole hea, ära aja segast. Kui teisel inimesel on palju sõpru, ei pea teda kohe spämmi-jutuga maha tegema hakkama. Enamus neist on kindlasti väga toredad inimesed, kellega oleks meeldiv ilma-asju arutada.

    Tee endale oma blogi ja katsu, kas on kerge nii palju postitajaid saada?!

    By Anonymous Anonüümne, at 2:19 PM  

  • Mul on kohe hea meel, et , mõned veidi erilisemate nimedega sõbrad kohe niipalju elevust tekitavad. Järgmisele saunapeole tuleb ilmselt Dream Kelly ilma-asju arutama ja ahaa...
    Kas te olete vaadanud kuhu need lingid viitavad. Ei ärge neile klikage aga vaadake allservas mis aadressiga tegu. Renemovies.com. Nii-nii Rene on hakanud (muidugi Kristallnõgestest inspireerituna) filme tegema ja tahab lihtsalt reklaami saada, kasutades selleks minu sõprade nimesid.
    Mul ei ole selle vastu midagi.

    By Blogger Martin, at 3:25 PM  

Postita kommentaar

<< Home