Martini blog

05 märts 2006

Tartus käidud

Garmarna oli hea aga rahvast tundus veidi vähe olevat. Ma ei saanudki aru, mis värk sellega oli. Kui me kohale jõudsime siis esimese hooga öeldi mulle, et piletid otsas. Hetke pärast kargas ligi järgmine neidis ja ütles, et just toodi juurde ja saab ikka. Aga kus siis kõik see rahvas oli kellele need eelmised piletid müüdud olid? Või oli see nii mõeldudki? Kommentaarid asjaosalistelt?
Ja nagu Taavi märkis, tahaks rootslasi soojal ajal, suurel platsil, koos rohke rahvaga kuulata. Teate küll, mis üritusest juttu. Sest tegelikult rokkisid nad hästi.

Minu shoppamistuur uute jalanõude otsinguil lõppes umbes kaks-kolm korda suurema väljaminekuga kui esialgu plaanis oli. Selle eest lubati mulle aga põrutust vähendavat talda, veekindlust, gore-tex'i ja kahe aastast garantiid. Krt, nüüd peaks puhtalt saabaste pärast ERNA'le ronima.

1 Comments:

  • Korraldaja on korduvalt seda kommenteerimist alustand. Aga pole midagi öelda. Need piletineiud olid siis vast kröömike häbelikud. Ega üks neist äkki A. Tähepõld polnd :)?

    Garmarna mõjus mulle täpselt nii, nagu lootsin. Sigahea. Loogish, et Kaevukal, soojal täiskuuööl oleks see hoopis teine kogemus, aga antud tingimustest, antud hetkel... woah.

    Üldse oli kohe näha, et kontsertisaal kammitses. Ei läind rahvas ülemäära tantsuliseks ei Garmarna, ega ka Djameli ajal. Hillitsetud eesti inimene. Aga ega ma ei kurda. Pändid jäid rahule.

    Tänud siis ka sedalugevatele maailmamuusika sõpradele :) !

    By Anonymous Anonüümne, at 11:18 AM  

Postita kommentaar

<< Home