Martini blog

14 mai 2006

Valu

Teen väikese ülevaate kooliga seonduvast. Endal hea kui kusagil kirjas ja teised siis teavad ka ja pole vaja kõigile üle rääkida.
Et ausalt alustada pean mainima, et hoolimata sügisel tehtud suurest asjade tegutsemise plaanist olen ma laisk. Kohutavalt. Kõik viimasel minutil. Mõned teie seast teavad, et eelmisel kevadel lükkus lõpetamine edasi peamiselt ühe teatud valu pärast. Malmivalu nimelt. Nüüd sain end niikaugele, et käisin Kose-Uuemõisas valumehi pinnimas. Lubasid lõpuks (eelmiseks) reedeks valada ja helistada kuidas läks ja palju see lõbu maksab. Vahemärkusena veel niipalju, kuna minu väljapakutud valuvariant ei pidavat õnnestuma siis jäi nii, et valavad juraka seest täis. Värk hakkab kaaluma umbes 1 tonn ja kui arvestada, et mingis teises kohas oli malmivalu hind 30kr/kg siis hakkab ta maksma ...
Igaljuhul, kes ei helistanud olid valuklemmid. Kui mina neile proovisin oli neil vist tööpäev juba läbi ja nii ma ei teagi kas ma jään kooli lõpetades vaeseks või mitte. Nädalavahetusel käisin koolis treimas. Treisin pisikese kahuri, võiks isegi öelda taskukahuri. Kuullaagrikuulid cannonball'ideks ja tikuväävel püssirohuks. Katsetada veel ei jõudnud, loodame, et väga kole tapariist ei saanud. Lisaks tuleb tegemist teha veel esteetika essee(de) ja portfoolio vormistamisega.
Ja võibki juhtuda, et kool saab läbi. Tore.
Muidugi on siis kohe vaja edasi õppima asuda aga sellest ehk teine kord.

4 Comments:

  • hoian sulle pöidlaid-varbaid.

    mõneti saatusekaaslane ;)

    By Anonymous Anonüümne, at 9:55 PM  

  • Aitäh pöialde-varvaste eest.
    Nüüd sain teada, et valasid ära ja tuli välja normaalne. Puhastavad ära ja siis kaaluvad ja siis ütlevad ka hinna.
    Tänase päeva jooksul peaks teada saama.

    By Blogger Martin, at 9:13 AM  

  • no nii, tänase jooksul ei saanud veel hinda teada. homme...

    By Blogger Martin, at 7:22 PM  

  • Ikka ei tea? ja ..erm.. mis asi see valu on üldse või ma ei saand üldse aru .

    By Anonymous Anonüümne, at 6:20 PM  

Postita kommentaar

<< Home