Martini blog

02 august 2006

Ajad ja asjad

Olen sees - ametlikult. Koju saadeti kiri, mille ema kannatamatusest põledes lahti rebis. Ta võis küll. Niisiis saab minust jälle tudeng ja esialgu ka töötu - staatus millesse ma loodetavasti kauaks ei klammerdu :)
Drägonilaine on mind harjale tõstnud. Tellisin täna ühe suure pika seikluse ära, mida siis vaikselt lugeda saan ja kõigile öelda, et kohe kohe hakkan mängu tegema.
Sinna ta jääbki. Või siis mitte. Oleneb.
Ja netist ei viitsinud otsida ja mulle meeldib paberi peal rohkem ja ma arvan et raamatute pihta (isegi kui nad on mingid väljamõeldud jamad fäntäsivärgid) tasub raha kulutada.
Suvi kestab, mis on tore.
Augusti lõpus hulbin nädalakese Aadria meres ja vahin Dubronvikut. Ehk liigume ka veidi kaugemale ja vaatame mujalgi ringi. Peaks ühe korraliku reisipäeviku kokku panema seal. Fotodega.
Ja kõik need muud asjad mis mu elus on juhtunud...

3 Comments:

  • näedsiis, kurjustamine aitab...kohe on blogi kirjutatud.

    By Anonymous Anonüümne, at 9:40 PM  

  • Dubrovnikusse ära palju aega plaani. Horvaat ansamblist Tummel ütles, et sitaks kallis turistikas ja tõi näieks, et a la ööbimine Dubrovnikus 50 EUR, kimad veits linnast välja ja 15 EUR (see oli illustreeriv).. siuke nõuanne siis.

    By Anonymous Anonüümne, at 10:50 AM  

  • Plaanis oligi miski auto või asi sealt sebida ja sellega ka ringi kimada :)
    Dubrovnikusse lihtsalt est-airi otselend läheb.

    By Blogger Martin, at 4:12 PM  

Postita kommentaar

<< Home