Martini blog

05 juuli 2006

Kahju on...

sakslastest. Vaadake mida tegid itaallased Austraalia vastu. Ja vaadake kui võimsalt Saksamaa Rootsist üle sõitis. Ja nüüd siis niimoodi.
Ennustus vastu taevast, meel kurb ja Itaalia ei ole minu sõber.
Ainus, mida nüüd teha saab on vastupidiselt Sarapi arvamusele Portugalile pöialt hoida. Kuigi mulle ei meeldi Figo ja sõprade lennukas kukkumisoskus, meeldib mulle see itaallaste puhul veel vähem. Oleks hea kui finaalis võidaks Portugal penaltiga mille Figo teeniks ja mis kordusest vaadates oleks ilmselgelt olematu vea eest antud. Prantslastest ma parem ei räägigi. Zidane on austustvääriv ja minu austuse ka pälvinud aga üldiselt ikkagi ei sobi mulle see prantslaste värk. Pigem Saksamaa, Holland ja mingil määral ka Inglismaa kui, et Prantsusmaa, Itaalia või Hispaania. Siia ritta läheb ka Portugal aga kui kolmest halvast valida siis pigem nemad.
Õnneks ei pea seekord Brasiilia kallal tänitama. Hea seegi.

6 Comments:

  • jessuke. ei tea millal lõppeb see jahumine, et itaalased mängivad kaitsvalt ja teesklevad.

    ühed mustad mõlemad ja ülejäänud. teesklemist on jah masendavalt palju. itaallased kukuvad palju, vilistatakse. teised tõstavad selle asemel käe ja karjuvad, et viga. vilistatakse. tulemus täpselt sama. väljendusvorm erinev.

    ja noh: "we don't give about the beauty of the game, it's the winning that counts". ja nii see paraku ongi :)

    By Anonymous Anonüümne, at 11:30 AM  

  • aga ülepea on raske pooli valida, kõik toredad vutimaad :)

    aga eks vist portu poolt ikka.

    By Anonymous Anonüümne, at 11:31 AM  

  • Ma ei rääägi kaitsmisest mitte sõnagi. Samuti nagu ei mängi Sakslased enam igavat jalgpalli. Aga minu meelest teesklesid itaallased ikka rohkem kui sakslased. Või noh viinamarjad on hapud...:)

    By Blogger Martin, at 1:22 PM  

  • kaitsmisest rääkisid kommentaarid. kuskil keskel peale itaallaste 4 mehega rünnet teatas avo, et nojah, nüüd hakkab mäng lõpule jõudma, ehk hakkavad itaallased nüüd ka ründavamat jalgpalli mängima.

    aga noh, üldiselt pean tunnistama, et itaalia vutt on ikka täitsa tagumikus.

    By Anonymous Anonüümne, at 5:40 PM  

  • mitte kommentaarid vaid kommentaatorid ikka

    By Anonymous Anonüümne, at 5:40 PM  

  • Iga paari aasta tagant tabab isegi mind mingi lollakas jalkasõbralikkus. Ja alati pean pettuma. Kõigepealt kukkus inglismaa välja, siis brasiilia. Ja muuseas, ma olen RIIKIDE poolt, mitte meeskondade. Alati, kui teadustan oma inglismaa meelsust, pistab keegi ikka vahele, et ahh neil nii nõrk meeskond vms.. mul on SAVI meeskonnast:).. Riik on lahe. Ühesõnaga healmeelel teeks sinna turismi, jooks kannude kaupa ale'i ja hüüaks cheers mate!

    Ja ainuke tõsine rõõm oli mul portugali kaotuse üle, sest nemad on need oinad, kes nii eelmisel EM'il kui ka sellel MM'il inglismaa välja lõid.. paras portudele.

    Üldiselt on see ikkagi vastikult frustreeriv mäng. Nagu lasteaed on väljakul. Kohtunik vilistab, tõstab kaardi ja siis on kogu meeskond ümber käratsemas ja tõuklemas - kas jalgpalli ajalugu teab pretsedenti, et kohtunik oleks öelnud "ok sõbrad.. minu viga. tõesti vabandust. ma panen selle kaarti nüüd tasku tagasi..". Ainuke tulemus sellel räuskamisele ja kaeblemisel on järgmine kaart. Kuidas need miljoneid teenivad jalgpallurid sellest aru ei saa?

    Või siis see, et kas nad ei tea, et telekordus on olemas? Et miljard inimest näeb, et sa ei saanud näo lähedalegi pihta, aga karjud maas ja hoiad näost kinni? Tohlakas ju. Või see, kui sõidad niimoodi jalgadesse, et teisel lendab pea otsast ära ja siis laiutad käsi otse kaamerasse "Mina?! VIGA?!?! Kuulge... EI olnud viga jne".. wtf?! :)

    Phuuh.. räuskasin ära.

    By Anonymous Anonüümne, at 2:06 PM  

Postita kommentaar

<< Home